Fotografie tvoří důležitý obsah vašeho webu

Bře 16, 2023

Konkurence je veliká. Ať chceme nebo ne, existuje spousta lidí, kteří dělají to, co vy. A to tady v Česku, na Slovensku i v zahraničí. Žijeme v době internetu, kdy si můžeme pořídit různé věci klidně z opačné strany zeměkoule. A proto je tak důležité se něčím lišit nebo poukázat na to, kdo je naše cílová skupina a co jí můžeme dát.

 

Musíme zaujmout na první dobrou

Každý jsme jiný a bezpochyby si vybíráme toho, s kým budeme spolupracovat nebo čí služby využijeme, podle jeho prezentace a jaký na nás udělá dojem. A tak se dostáváme k našim profesionálním fotografiím.

Ty mají podstatný význam co se týká toho, jak na druhé působíme. Lidé se často zaměřují na vizuální stránku webu, sociálních sítí nebo katalogu a rozhodují se rychle. Použití fotografií zvýší pravděpodobnost zapamatování, co lidé četli nebo slyšeli, až o 64 %! Proto si bez fotek neporadíte. Fotografie si můžete vyfotit sami, najmout si profíka nebo je stáhnout z databanky.

 

Proč nefotit sami

Úskalí vlastní fotografie je, že nemusí mít takovou úroveň  a ne každý má cit pro stejnou osobitost, barevnost a tedy konzistenci a propojitelnost. Můžete působit, že to nemyslíte se svou prací vážně, když do toho nejdete naplno.

 

Proč nestahovat z databank

Fotky z databank zase mohou člověka zmást a vytvořit falešný dojem o tom, kdo jste a co přesně děláte. Tomuto chaosu se pak říká „reklamní slepota“. Lidé jsou natolik zvyklí na „neživé“ a obyčejné fotky z databank, že se je naučili přehlížet, a tak samotná vizuální stránka ztrácí význam. Její hlavní cíl má být oslovit a nadchnout.

Také snáz ztrácí důvěru. Proč? Například zájemce o koupi domů má navštívit makléře. Jeho prostory, kde vše budou domlouvat, zná z fotografií. Ale pak přijde na reálné místo, které fotografiím neodpovídají. A hned cítí nesoulad.

Stejně tak mohou působit nedůvěryhodně finanční poradci, se kterými nakonec zákazník vůbec nepřijde do styku. Neví tedy, do čeho jde. A to nikdy nenese ovoce.

 

Kenjistudio - Lifestyle produkt - skippy - dupačky na spaní

 

Hodnota profesionálních fotografií

I úprava fotografií vhodným způsobem podle toho, jak chcete působit, ovlivňuje, zda dostatečně nalákáte své potencionální zákazníky. Můžete se prezentovat dle potřeby – vtipně a vesele, nóbl, minimalisticky a seriózně, romanticky či třeba pohodářsky a lidsky. Možností je spousta. A tak můžete vyniknout nad konkurencí, přestože se všichni zabýváte stejným podnikáním.

Například značka Angry Beards prodává kosmetiku pro muže. Jelikož ale nechtějí působit jako typičtí prodejci pánské kosmetiky, rozhodli se zvolit důraz na vousaté „dřevorubce“, kteří rozhodně nechtějí působit zženštěle. Takže se komplet prezentují jako drsoni, kteří jsou nad věcí a potřebují poupravit a opečovat ty své samorosty v podobě vousů.

Oproti konkurenci prodávají i pocit, že být chlap nemusí znamenat na sebe kašlat, ale ani nevypadat jako metrosexuál nebo homosexuál. Úprava fotek parádně sedne k myšlence. Jsou temné, výrazné a chlapské.

 

Budujte kvalitní obsah

Pokud budete používat své profi fotografie od ostříleného fotografa, je šance, že si vás člověk všimne ještě dříve, než vás bude hledat, a o to spíš si vás zapamatuje. S těmi, které známe, pak raději obchodujeme. Firmy si často nechají nafotit vlastní databáze fotek pro mnohaleté používání.

K úspěchu potřebuješ obsah. A to fotky samo o sobě jsou. Když vytvoříte určitou myšlenku a tu budete prezentovat, zveřejňovat napříč internetem od webu přes Instagram po plakáty na ulici, lidé vás začnou poznávat. Také si při pohledu na červenou židli představíte XXXLutz? A co hrabání se v hlíně – mohla by to být reklama na OBI?

 

Fotografie jsou podstatnou součástí SEO

Obrázky mají také to takzvané SEO, jelikož obsahují metadata, takže se o to spíš můžete vyskytnout ve výsledcích vyhledávání v obrázcích Google. Je pohodlné se metadaty nezaobírat, ale když se do toho dáte, stojí to za to. Můžete se tak ve vyhledávání posunout o hodně výš.

Mnoho lidí vyhledává konkrétní zboží právě ve vyhledávání v obrázcích, protože chtějí okamžitě vidět nabídku. V tu chvíli můžete zazářit. Obvykle je nezajímá nadpis v seznamu nebo srovnávání na Heurece. Prvně hledají zajímavý vzhled (například designového nábytku), a až pak se proklinou na web, kde očekávají styl, který je zaujal. Zobrazí se tedy snáz vaše zboží, ale zároveň se posune výš celý web. A to sakra stojí za to.

Můžete se snažit fotit si vše sami nebo čerpat z databank, ale věřte, že i tímto krokem – najmout si profesionálního fotografa – můžete znatelně ovlivnit, které další lidi oslovíte a díky nim o to víc vyděláte. Už jste rozhodnuti jít do toho? Kontaktujte nás. Společně vymyslíme to nejlepší řešení přímo pro vás.

Fotografie, videa a podcasty pro firmy

Komplexní tvorba obsahu včetně jeho správy na sociálních sítích

E: info(at)kenji.cz
T: +420 737 754 281

Fakturační adresa

Kenji s.r.o.
Vysoké Studnice 113
588 22 Vysoké Studnice
Czech Republic

IČ: 10720553
DIČ: CZ10720553

Foto video ateliér a podcastové studio

Benešova 1251/23
586 01 Jihlava
Zobrazit v mapách