Máte svůj produkt nebo se věnujete kterékoliv službě a myslíte to s podnikáním opravdu vážně? Dokažte to neprůstřelným důkazem – prezentujte to jako profík. Co k tomu potřebujete? Kvalitní fotografie. Díky nim můžete zaujmout tu pravou cílovou skupinu a jasně ukážete, že si dáváte záležet na každém detailu.
Profesionální fotografie zvýší prodeje
Je nezbytné představit lidem to, co prodáváte, v co nejlepším světle. Zároveň zaujmete o to víc, když budou vědět, s kým mají tu čest a kdo za tím vším stojí. Jestli nabízíte své kadeřnické služby, ženy jistě ocení, když uvidí vaši tvář, aby se cítily jistěji, protože se budete dotýkat jejich části těla. Ale taky budou chtít vidět místo, kde se stříhání a barvení odehrává. Jakmile si představí, že jsou tam a vy jim zkrášlujete korunu krásy, máte z poloviny vyhráno.
Pokud prodáváte kvalitní koření, dopřejte mu i neméně kvalitní prezentaci. Takovéto produkty jdou vyfotit tak, že se pro ně člověk nadchne a pocítí potřebu ho ochutnat. Koření může být naaranžované tak, že chytnou slinu všichni milovníci grilování, ale i běžných jídel.
Pozvedněte svou značku
Ukažte, že děláte maximum pro to, aby byl váš zákazník co nejspokojenější. Spolu se domluvíme na vaší představě a na našem doporučení a vytvoříme pro vás ideální portfolio firemních fotografií, které využijete na svém webu, ale třeba i sociálních sítích. Vhodně vyfocenými profesionálními fotografiemi můžete zvýšit povědomí o svém produktu a pozvednout svou značku o něco výš. I takovou moc má firemní a produktové focení.
Nabízíme fotografie dle zaměření
Můžete si vybrat mezi produktovým, lifestyle či firemním focením. V čem je rozdíl? Produktové fotografie znázorňují váš produkt tak, aby zaujal a vynikl jeho vzhled. Může být vyfocen a upraven s jednobarevným pozadím (například na e-shop) nebo naaranžován tak, aby vzbudil emoce v těch, kteří na fotografie budou koukat.
Lifestylové fotografie zobrazují produkt během reálného používání nebo službu právě v akci. Tím dokonale vystihnete to, proč se z normálních lidí, kteří našli váš web či třeba reklamu, mají stát vaši zákazníci.
Firemní fotografie zase slouží k tomu, aby k vám lidé získali důvěru. Je možné vyfotit majitele firmy či zaměstnance, se kterými přijde zákazník do styku. Pokud jste masér, snáz si představí, kdo mu bude ulevovat od bolesti zad. Jestli prodáváte klobouky, uvidí, kdo je ten kreativec, který je tvoří.
Vynikněte nad konkurencí
Vhodnými a profesionálními fotografiemi můžete hodně získat a ovlivnit druhé, aby si z množství konkurence vybrali právě vás. Proto nedoporučuji příliš váhat, zda se snažit ušetřit na vytvoření portfolia na e-shop, web, sociální sítě, reklamu, do katalogu či kamkoliv, kde budete prezentovat své produkty nebo služby.
Chcete si pořídit co nejlepší fotky? Neváhejte nás kontaktovat. Máme už bohatou praxi, díky které vám pomůžeme budovat váš brand nejlíp, jak to jde. Pojďme se do toho pustit. Níže se můžete podívat na ukázku naší práce.